Chorągiew pospolitego ruszenia z Zagonem

Awatar użytkownika
Hrabia
Sławny
Posty: 1342
Rejestracja: 2010-02-27, 09:44
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Chorągiew pospolitego ruszenia z Zagonem

Postautor: Hrabia » 2013-10-04, 11:11

Mam na stole Chorągiew z dołączonym zagonem:


karta karta

Przeciwnik wyzywa na pojedynek jakiś inny mój oddział. Ja replikuję Chorągwią i ściągam wyzwanie na nią. Czy mogę tak zrobić? Jeśli tak to co się dzieje?
http://www.bachanalia.zgora.pl

Awatar użytkownika
Greg
Sobiepan
Posty: 491
Rejestracja: 2010-11-12, 20:13
Lokalizacja: Katowice, ŚKF

Re: Corągiew pospolitego ruszenia z Zagonem

Postautor: Greg » 2013-10-04, 11:15

Niestety nie możesz tak zrobić - sytuacja analogiczna np. do agitującej oleńki i konia holsztyńskiego, albo wyzywającego pospolitego i duńczyka.

Nie możesz zmienić akcji przeciwnika na nielegalną.

PS: Jest straszna rozkmina na RS czy nie umożliwić czegoś takiego, wtedy twoja R spowodowałaby fizzlowanie akcji przeciwnika. Ale na razie jest to tylko w rozkminach
--
Jerzy Nowak
Członek Rady Sędziowskiej i szef Centrum sędziowskiego.

Awatar użytkownika
Hrabia
Sławny
Posty: 1342
Rejestracja: 2010-02-27, 09:44
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Corągiew pospolitego ruszenia z Zagonem

Postautor: Hrabia » 2013-10-04, 14:30

Fizzlowanie? Co mi pan tu jakimś pludrackim slangiem wyjeżdżasz ;)

A poważnie, gdyby to tak działało to można by się pokusić o oddziałówkę ;) Trzymam zatem kciuki :)
http://www.bachanalia.zgora.pl


Wróć do „Format sezon rozszerzony”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość