Michał Wiśniowiecki a nieczyste zagrywki...

VELSHAROON
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 1277
Rejestracja: 2011-11-13, 19:26
Lokalizacja: Skrudki ;P

Michał Wiśniowiecki a nieczyste zagrywki...

Postautor: VELSHAROON » 2012-12-22, 14:11

Czy na postać

Obrazek

można zagrywać takie efekty:

Obrazek i Obrazek

Jeśli tak, to co się wtedy z Michałkiem dzieje?
From Darkness I Rise...

konzeb30
Vetomaniak
Posty: 555
Rejestracja: 2010-12-14, 21:02

Re: Michał Wiśniowiecki a nieczyste zagrywki...

Postautor: konzeb30 » 2012-12-22, 14:25

"Alien NIC SIĘ NIE STAŁO, NIC SIĘ NIEEEEE STAAAAAAAAAAAAAAAŁO, ALIEN NIC SIĘ NIE STAŁO!!!!"
Lordziknedzik

VELSHAROON
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 1277
Rejestracja: 2011-11-13, 19:26
Lokalizacja: Skrudki ;P

Re: Michał Wiśniowiecki a nieczyste zagrywki...

Postautor: VELSHAROON » 2012-12-22, 17:07

Pytam, jak z tym jest, bo na IMPach zostało zasędziowane, że nie można tych kart zagrać na Michałka...
From Darkness I Rise...

Bodokan
Sobiepan
Posty: 380
Rejestracja: 2010-10-20, 08:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Michał Wiśniowiecki a nieczyste zagrywki...

Postautor: Bodokan » 2012-12-22, 17:49

Niby dlaczego nie można? Jeszcze tylko jakaś karta pozbawiająca zdolności i po Michałku. Nieraz mi już to dziecię tak ubito ( no, może ze dwa razy, ale jednak ). Chyba, że coś sie zmieniło, jak z Kresowymi stanicami, co niby już się nie kombują po IMP - sam nie wiem już :-)

VELSHAROON
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 1277
Rejestracja: 2011-11-13, 19:26
Lokalizacja: Skrudki ;P

Re: Michał Wiśniowiecki a nieczyste zagrywki...

Postautor: VELSHAROON » 2012-12-22, 18:33

No na IMPach gość chciał mi zagrać na Michałka Wywołańca, i sędzia powiedział, że nie wolno, że niby jakaś errata poszła...
From Darkness I Rise...

Awatar użytkownika
PanPytanie
Weteran
Posty: 239
Rejestracja: 2012-11-24, 21:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: Michał Wiśniowiecki a nieczyste zagrywki...

Postautor: PanPytanie » 2012-12-22, 18:36

Znalazłem coś takiego:

Erraty, FAQ i uściślenia:
2012-11-24 18:22:29
Errata: Musi być wystawiony na polu karmazynów, nie może przebywać na polu elekcyjnym, nie może uczestniczyć w pojedynkach, nie może agitować.


Ale dlaczego... nie wiem <_<

Bodokan
Sobiepan
Posty: 380
Rejestracja: 2010-10-20, 08:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Michał Wiśniowiecki a nieczyste zagrywki...

Postautor: Bodokan » 2012-12-22, 18:41

Ale to są zdolności, które można ciachnąć np Buzdyganem - tak Michałka właśnie traciłem ...

Awatar użytkownika
neishin
Legenda
Posty: 1905
Rejestracja: 2010-09-22, 10:01

Re: Michał Wiśniowiecki a nieczyste zagrywki...

Postautor: neishin » 2012-12-22, 19:28

Still można to na niego zagrać. po prostu nie schodzi na pole elekcyjne, bo nie moze opuscic Karmazynów.
When I'm good - I'm good
When I'm bad - I'm even better

Konsole na Poltergeist

Awatar użytkownika
wodzu
Charakternik
Posty: 997
Rejestracja: 2011-03-31, 12:52
Lokalizacja: Oława

Re: Michał Wiśniowiecki a nieczyste zagrywki...

Postautor: wodzu » 2012-12-22, 20:47

A czy to nie jest tak, że jak dostanie Wywołańcem to niestety wylatuje z gry i spada do lazaretu ? Póki ma słowo kluczowe KARMAZYN to luz,ale gdy je straci - powinien przeskoczyć na pole elekcyjne, na którym przebywać nie może(tekst karty). Czyli co - zawisł w niebycie pomiędzy polem karmazynów a polem elekcyjnym?
Mąż i ojciec :-D

VELSHAROON
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 1277
Rejestracja: 2011-11-13, 19:26
Lokalizacja: Skrudki ;P

Re: Michał Wiśniowiecki a nieczyste zagrywki...

Postautor: VELSHAROON » 2012-12-22, 21:39

no właśnie o to mi się rozchodzi... czy jeśli zagram na niego kartę bądź zdolność usuwającą słowa kluczowe, to czy Michał zostaje na tym polu czy spada do lazaretu?
From Darkness I Rise...

konzeb30
Vetomaniak
Posty: 555
Rejestracja: 2010-12-14, 21:02

Re: Michał Wiśniowiecki a nieczyste zagrywki...

Postautor: konzeb30 » 2012-12-22, 21:45

Panowie szanujmy dział !!!
"Alien NIC SIĘ NIE STAŁO, NIC SIĘ NIEEEEE STAAAAAAAAAAAAAAAŁO, ALIEN NIC SIĘ NIE STAŁO!!!!"
Lordziknedzik

Awatar użytkownika
neishin
Legenda
Posty: 1905
Rejestracja: 2010-09-22, 10:01

Re: Michał Wiśniowiecki a nieczyste zagrywki...

Postautor: neishin » 2012-12-22, 21:48

Złota zasada - jeśli karta przeczy ogólnym zasadom to karta ma priorytet. Michał może zostać na Karmazynów nie przez to, że jest Karmazynem (bo jest, ale jak przestanie być), ale dlatego, że jego zasada tak mówi. I nie ma bata.

Dział srał, ze tak powiem po polsku, święta, nikt tu nie odpowie :D
When I'm good - I'm good
When I'm bad - I'm even better

Konsole na Poltergeist

Awatar użytkownika
sqva
Legenda
Posty: 3138
Rejestracja: 2009-06-04, 15:26
Kontaktowanie:

Re: Michał Wiśniowiecki a nieczyste zagrywki...

Postautor: sqva » 2012-12-22, 22:07

Odpowiadam - własnie dyskutujemy na RS dlaczego poszła taka interpretacja, a nie opuszczenie nielegalnego Michała pola gry.
https://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQ

Awatar użytkownika
PanPytanie
Weteran
Posty: 239
Rejestracja: 2012-11-24, 21:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: Michał Wiśniowiecki a nieczyste zagrywki...

Postautor: PanPytanie » 2012-12-22, 22:21

konzeb30 pisze:Panowie szanujmy dział !!!


Szanujemy, dlatego czekamy na oficjalną wykładnię skoro sędziowie na chwilę obecną nie są w stanie nam pomóc.

Awatar użytkownika
Ksch
Legenda
Posty: 9633
Rejestracja: 2007-02-26, 00:11
Lokalizacja: Cracóv
Kontaktowanie:

Re: Michał Wiśniowiecki a nieczyste zagrywki...

Postautor: Ksch » 2012-12-23, 18:45

Są dwie skrajnie różne interpretacje. Posprzątam temat, jak dojdziemy do ładu.


Wróć do „Format sezon rozszerzony”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość