Zejście z lini ataku a słuszny gniew

konzeb30
Vetomaniak
Posty: 555
Rejestracja: 2010-12-14, 21:02

Zejście z lini ataku a słuszny gniew

Postautor: konzeb30 » 2012-07-07, 20:39

gracz A zagrywa tę kartę http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/1730 a gracz B zagrywa słuszny gniew http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/1845
Czy gracz B ma swojej bazowej szabli czy szabli postaci gracza B?
"Alien NIC SIĘ NIE STAŁO, NIC SIĘ NIEEEEE STAAAAAAAAAAAAAAAŁO, ALIEN NIC SIĘ NIE STAŁO!!!!"
Lordziknedzik

Awatar użytkownika
Ksch
Legenda
Posty: 9633
Rejestracja: 2007-02-26, 00:11
Lokalizacja: Cracóv
Kontaktowanie:

Re: Zejście z lini ataku a słuszny gniew

Postautor: Ksch » 2012-07-26, 15:07

Szabla bazowa = wydrukowana (chyba, że zasada szczegółowa karty mówiłaby co innego). Zatem gracz A z szablą 7 walczy z B o szabli 4. A rzuca słuszny gniew. Jego zmodyfikowana szabla równa się 14. Ale bazowa to wciąż 7. B rzuca zejście z linii ataku. Wyrównuje swoją szablę z bazową rywala i otrzymuje jeszcze +2. Zatem 7+2=9. I tyle wynosi jego zmodyfikowana szabla.


Wróć do „Format sezon rozszerzony”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość