Strona 1 z 1

wilczarz

: 2012-02-08, 10:33
autor: Bukowski
Są pewne problemy związane z niektórymi końmi. M.in. Wilczarz wymaga wyjaśnienia:
http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/1649
R Z kiedy twoja postać jest zabita lub ranna > zamiast niej zostaje zabity lub ranny jej towarzysz.
Czy to oznacza, że zdolności tego konia może uzyć wyłacznie postać ranna/ zabita w pojedynku czy też można ratować towarzysza? A jak zadziała Wilczarz na strzał z łuku albo na oko za oko (http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/291)?
Niektóre konie nie mają ograniczenia do stosowania ich w pojedynkach:
http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/1650
http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/1651
http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/1652
http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/713
http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/708
chyba że wyraźnie jest na nich napisane:
http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/1656
http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/1576
http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/1566
http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/705

Re: wilczarz

: 2012-02-13, 11:02
autor: Hrabia
Moderunków odnoszących się do pojedynku może używać tylko postać, która w tym pojedynku uczestniczy. To oznacza, że Wilczarza będziesz mógł użyć różnie, zależnie od sytuacji. I tak:

- w przypadku Oko za oko, możesz użyć Wilczarza z dowolnej postaci na dowolnego towarzysza, ponieważ rana występuje przed rozpoczęciem pojedynku (po wyzwaniu);
- w przypadku rany w pojedynku możesz użyć Wilczarza tylko na postać, która jedzie na Wilczarzu w tym pojedynku (musi go używać!)
- w przypadku rany poza pojedynkiem (np. Łucznik, Kęsim) możesz użyć Wilczarza z dowolnej postaci na dowolną postać.