DRPO z kredensu

Oficjalne pytania dotyczące kart legalnych w formacie sezon oraz sezon
Awatar użytkownika
Jan Onufry
Członek Rady Sędziowskiej
Posty: 1993
Rejestracja: 2011-08-21, 08:59

DRPO z kredensu

Postautor: Jan Onufry » 2012-01-08, 13:57

Czy w trakcie gry mogę wystawić strategię z dworu?
Oto sytuacja:
Gram na DRPO:
karta
przeciwnik zagrał W gościnie
karta
a następnpnie wystawił na moim polu elekcyjnym De Bess
karta
która jako pludrak powoduje usunięcie z gry mojej strategii - zakładam, że do żalnika jak inne karty usunięte ( i tu pierwsze pytanie czy właśnie tak )
Następnie ja wykorzystuję zdolniść Krakowa:
karta
usuwam Kraków i z żalnika wtasowuję w kredens m.in. DRPO
Gdy DRPO wejdą mi do Dworu to mogę je normalnie zagrać i wystawić jak każdą inną kartę, a co za tym idzie czy może być ona zavetowana czy może przy tej karcie obowiązują inne zasady ( oczywiście przy założeniu, że de Bess została już odrzucona, usunieta bądź w inny sposób zneutralizowana)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

JUŻ WSZYSTKO MAM, CÓŻ WIĘCEJ MÓGŁBYM CHCIEĆ?

Alien
Sławny
Posty: 1306
Rejestracja: 2010-10-15, 22:31

Re: DRPO z kredensu

Postautor: Alien » 2012-01-08, 17:06

Ciekawe pytanie.

Gdy przeciwnik wystawi Ci de Bess DRPO usuwa się z gry do żalnika tak jak mówisz, więc teoretycznie możesz wtasować je krakowem do kredensu. Moim zdaniem jednak, nie możesz tego zrobić bo strategie są to karty z którymi rozpoczynamy grę, nie są one częścią kredensu i takową stać się nie mogą.

308.1 Strategia jest to karta, którą gracz kładzie przed grą przy swojej karcie frakcji,
co jest równoznaczne z deklaracją używania jej w tej rozgrywce.

Ponadto zagranie karty strategii nie jest opisane w AH jako możliwość przysługująca graczowi. Tak więc o ile samo wtasowanie DRPO jest teoretycznie możliwe, to jest to działanie bezcelowe :-)


Wróć do „Sezon 2 Warchoły i Pijanice”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości