zmiana pola gry + Czorsztyn

Tu prosimy zadawać pytania dotyczące zasad, wedle reguł działu. Odpowiedzi są oficjalną wykładnią zasad gry.

Moderatorzy: Krzysztof, Jan Onufry, Valathorn

Wołos
Bohater
Posty: 78
Rejestracja: 2015-12-03, 20:58

zmiana pola gry + Czorsztyn

Postautor: Wołos » 2017-03-27, 20:38

Jeżeli mam w grze dowolną postać na polu karmazynów i Czorsztyn:
Obrazek
Czy mogę przejść postacią na pole elekcyjne, odpalając replikę Czorsztyna i odznaczając postać?

Widzę to tak:
1.) Deklaruję przejście postacią na pole elekcyjne
2.) Opłacam koszt, czyli ponoszę czyn i zaznaczam postać
3.) Odpalam replikę Czorsztyna na zaznaczenie postaci na polu karmazynów
4.) Rozpatruję replikę Czorsztyna i odznaczam postać
5.) Rozpatruję skutek przejścia na pole elekcyjne, czyli odznaczoną postać przenoszę między polami gry

Awatar użytkownika
Jan Onufry
Członek Rady Sędziowskiej
Posty: 1993
Rejestracja: 2011-08-21, 08:59

Re: zmiana pola gry + Czorsztyn

Postautor: Jan Onufry » 2017-03-27, 22:11

TAK

Powyższy opis jest jak najbardziej prawidłowy i zgodny z zasadami.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

JUŻ WSZYSTKO MAM, CÓŻ WIĘCEJ MÓGŁBYM CHCIEĆ?

Wołos
Bohater
Posty: 78
Rejestracja: 2015-12-03, 20:58

Re: zmiana pola gry + Czorsztyn

Postautor: Wołos » 2017-03-27, 22:43

Dziękuję za odpowiedź

Awatar użytkownika
Valathorn
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 449
Rejestracja: 2016-03-21, 21:39
Lokalizacja: Kraków

Re: zmiana pola gry + Czorsztyn

Postautor: Valathorn » 2017-03-27, 23:07

Czyli zasędziowaliśmy OK :mrgreen:

Awatar użytkownika
Jurko_Bohun
Posty: 9
Rejestracja: 2016-12-11, 19:26

hora incenta

Postautor: Jurko_Bohun » 2017-03-28, 14:57

Pytanie, czy jak zagram ,,hora incenta ", czy mogę odrzuć dwa razy postać przeciwnika :-/
Na co dzień walecznie... Lecz dziś nie koniecznie :-)

schalonny
Weteran
Posty: 152
Rejestracja: 2015-11-16, 22:16

Re: zmiana pola gry + Czorsztyn

Postautor: schalonny » 2017-03-28, 16:36

Nie, bo w koszcie zawsze operujesz swoimi kartami (a konkrenieh tymi ktore kontrolujesz)
R w pojedynku -> szabla wybranej postaci +26

Wołos
Bohater
Posty: 78
Rejestracja: 2015-12-03, 20:58

Re: zmiana pola gry + Czorsztyn

Postautor: Wołos » 2017-03-28, 18:57

Obrazek
To, co przed strałką, to koszt. I tak jak mówił Schalonny, koszt zawsze opłacasz używając swoich kart, kresek czy dukatów. Kosztem zagrani Hora Incerta jest poniesienie czynu i odrzucenie swojej postaci z gry. To, co po strzałce, jest skutkiem zagrania karty i tu jako cel możesz wskazać postać przeciwnika przeciwnika. Jeżeli skutek zostanie zanegowany, w dalszym ciągu ponosisz koszt karty.

Awatar użytkownika
Jurko_Bohun
Posty: 9
Rejestracja: 2016-12-11, 19:26

Re: zmiana pola gry + Czorsztyn

Postautor: Jurko_Bohun » 2017-05-28, 06:22

OK
Na co dzień walecznie... Lecz dziś nie koniecznie :-)


Wróć do „Pytania do sędziego”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości