Ligi ekstraordynaryjne - zasady ogólne

Seria turniejów w różnych formatach rozgrywki od 1.lutego.2012 do 31.marca.2012
Awatar użytkownika
Lelen
Legenda
Posty: 2089
Rejestracja: 2009-11-23, 11:02
Lokalizacja: Warszawa/Karczew

Re: Ligi ekstraordynaryjne - zasady ogólne

Postautor: Lelen » 2012-02-03, 12:44

Nie znamy spoilera nowych kart. Zauważcie, że wyleciało szereg kart pojedynkowych, oddziały, sporo kart kontrolnych. Sugerując się nazwą nowego sezonu, zapewne trzeba będzie wystawiać sporo postaci i agitować, czasem kogoś usiec, agitować.. Można zapchać talię blokerami ale wtedy czym będzie zgarniał kreski? Na co mu Tajne Paktowanie i Kontra, gdy będę po prostu wystawiał postacie i agitował?
Często pro­wadzę z sobą długie roz­mo­wy i jes­tem przy tym tak mądry, że cza­sami nie ro­zumiem ani jed­ne­go słowa z te­go, co mówię
Oscar Wilde

Awatar użytkownika
Rafaell
Posty: 1655
Rejestracja: 2011-03-28, 22:39
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ligi ekstraordynaryjne - zasady ogólne

Postautor: Rafaell » 2012-02-03, 12:46

Kontry sie nie usuwa w przeciwienstwie do LV. Tajne ma swietna grafike. To wystarczajacy powod by miec 3 w talii.
Gram z przyjemności ale dla wyniku. Tytanowy Janusz z Mołdawi.
15x10=110!

Awatar użytkownika
5KA
Vetomaniak
Posty: 746
Rejestracja: 2007-03-04, 15:52
Lokalizacja: Łochów
Kontaktowanie:

Re: Ligi ekstraordynaryjne - zasady ogólne

Postautor: 5KA » 2012-02-03, 12:47

Tajne na Warownię dobra rzecz ;-) Kontra na każdą replikę, nawet od niechcenia Kobyłkę możesz skontrować :-)
"...i niebo się rozpadnie na dwoje
i ukaże się Piątka - postrach wszystkich karciarzy."

Awatar użytkownika
sqva
Legenda
Posty: 3138
Rejestracja: 2009-06-04, 15:26
Kontaktowanie:

Re: Ligi ekstraordynaryjne - zasady ogólne

Postautor: sqva » 2012-02-03, 13:48

Rafaell pisze:Sluchajcie, przepraszam ze sie wtracam ale:

mam wrazenie ze marzy sie wam gra wojenna z samymi czolgami (takie fajne i tak fajnie brum-brumają) za to bez dzial ppanc (takie nic i nie brum-bruma).

Nikt ale to nikt nie zabrania Wam organizowac sobie turnieje np "Same bujdy". Mozna mieć w deku wyłącznie bujdy i precze. Albo zbanujcie veto. Albo/oraz zbanujcie wszystko oprocz Pań z wielkim cycem jak u von Klompa.

Ta gra TAK wyglada. Jest taka a nie inna jak fakt że zima jest taka a nie inna.

I owszem, są gracze którym to nie przeszkadza, tak jak sa ludzie którzy wiedzą że produkt trzeba akceptować w całości albo w ogóle.

Szczęśliwie dla gry, chłopaki robią swoje i jak na razie zawsze, ale to zawsze zaskakują mnie na plus. Skoro tak, to wiedzą co robią. A zresztą, gra jest taka a nie inna. Mozesz w nią grać albo nie. Wolę żebyś gral ale na prawdę nie musisz stosować się do narzuconych formatów. Stwórz swoje i przekonaj innych by z tobą je zaakceptowali. Bawcie się dobrze!

Czego szczerze życze.

+1, Lubie to, :mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQ

Awatar użytkownika
sqva
Legenda
Posty: 3138
Rejestracja: 2009-06-04, 15:26
Kontaktowanie:

Re: Ligi ekstraordynaryjne - zasady ogólne

Postautor: sqva » 2012-02-03, 16:41

https://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQ

Awatar użytkownika
Ksch
Legenda
Posty: 9633
Rejestracja: 2007-02-26, 00:11
Lokalizacja: Cracóv
Kontaktowanie:

Re: Ligi ekstraordynaryjne - zasady ogólne

Postautor: Ksch » 2012-02-03, 16:55

Cóż, stawiam kasztany przeciw diamentom, albo diamenty przeciw kasztanom, że w czarodziejach zwyciężą combodecki, albo obce :-> Przy takim nastawieniu, jak powyższe (każdy miliard blokerów i jazda), biorę obce obyczaje, i wsadzam, albo ugory i removal, albo deck Kajaka - 20-20-20 i kakao chłopaki - możecie se blokować do woli, tylko pamiętajcie o możliwości odrzucenia jednej karty na koniec rundy, bo bez tego może być ciężko ;-) Deck 5ki na czarodziejach też będzie śmigać jak złoto.
A ja zwróciłbym Waszą uwagę na mały myczek - 4xkażda karta do dociągu = jeszcze krótszy deck. 4xkluczowa karta = fuck yeah ;-)

Awatar użytkownika
Kuchar
Vetomaniak
Posty: 608
Rejestracja: 2011-10-20, 10:35
Lokalizacja: Poznan/Warszawa

Re: Ligi ekstraordynaryjne - zasady ogólne

Postautor: Kuchar » 2012-02-03, 17:09

a ja mam pytanie do setnika KF jaka sie chce czy tylko legalne z WiP?

Marcin_Chmielnicki
Weteran
Posty: 134
Rejestracja: 2011-09-01, 23:35
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ligi ekstraordynaryjne - zasady ogólne

Postautor: Marcin_Chmielnicki » 2012-02-03, 17:14

Kuchar pisze:a ja mam pytanie do setnika KF jaka sie chce czy tylko legalne z WiP?


Właśnie miałem zadać to samo pytanie, bo znalazłem kilka ciekawych KF z 2ed. Wydaje mi się, że legalne powinny być wszystkie oprócz tych z Konfrontacji (chyba, że jakieś jeszcze miały zapisaną strategię).

Awatar użytkownika
sqva
Legenda
Posty: 3138
Rejestracja: 2009-06-04, 15:26
Kontaktowanie:

Re: Ligi ekstraordynaryjne - zasady ogólne

Postautor: sqva » 2012-02-03, 17:19

Powtórzę, bo może nie każdy to przeczytał dobrze: KAŻDA KARTA JEST LEGALNA
https://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQ

Marcin_Chmielnicki
Weteran
Posty: 134
Rejestracja: 2011-09-01, 23:35
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ligi ekstraordynaryjne - zasady ogólne

Postautor: Marcin_Chmielnicki » 2012-02-03, 17:24

Pytanie było o karty frakcji. Więc wedle nielegalności strategii nie mogą być legalne karty frakcji z Konfrontacji. Inaczej dwie frakcje miałyby silnego kopa w stosunku do innych.

Awatar użytkownika
sqva
Legenda
Posty: 3138
Rejestracja: 2009-06-04, 15:26
Kontaktowanie:

Re: Ligi ekstraordynaryjne - zasady ogólne

Postautor: sqva » 2012-02-03, 18:01

Traktujcie zawsze zapis "strategia" jako osoba karta strategii - zatem karta frakcji z Konfrontacji będzie działac bez tego zapisu
https://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQ

Awatar użytkownika
Ksch
Legenda
Posty: 9633
Rejestracja: 2007-02-26, 00:11
Lokalizacja: Cracóv
Kontaktowanie:

Re: Ligi ekstraordynaryjne - zasady ogólne

Postautor: Ksch » 2012-02-03, 18:19

Kielce? Ligę? :shock: :shock: :shock: Nigdy w życiu :!: ;-) (pamięta ktoś jeszcze ten tekst z przeróbki Borewicza? Tak, tej słynnej na poziomie forfitera :mrgreen: )
obv tak, czemu nie?

Awatar użytkownika
duckingman
Sławny
Posty: 1364
Rejestracja: 2011-04-23, 06:06
Lokalizacja: Poznań

Re: Ligi ekstraordynaryjne - zasady ogólne

Postautor: duckingman » 2012-03-28, 15:48

Czy bedzie jakies podsumowanie lig przez wydawnictwo? Jestem przedewszystkim ciekaw ilu nowych graczy przysiagnely ligi, oraz ktore sceny Veto zdobyly dodatkowe nagrody za najwieksza ilosc nowych graczy.

Awatar użytkownika
sqva
Legenda
Posty: 3138
Rejestracja: 2009-06-04, 15:26
Kontaktowanie:

Re: Ligi ekstraordynaryjne - zasady ogólne

Postautor: sqva » 2012-03-31, 12:04

Jacku - prosze o podsumowanie tutaj oraz jako notka na blogu.
https://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQ

konzeb30
Vetomaniak
Posty: 555
Rejestracja: 2010-12-14, 21:02

Re: Ligi ekstraordynaryjne - zasady ogólne

Postautor: konzeb30 » 2012-04-12, 19:47

Planujecie nową ligę?
"Alien NIC SIĘ NIE STAŁO, NIC SIĘ NIEEEEE STAAAAAAAAAAAAAAAŁO, ALIEN NIC SIĘ NIE STAŁO!!!!"
Lordziknedzik


Wróć do „Ligi ekstraordynaryjne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość