KF Radziwiłłów z CiU a Abominacja

Awatar użytkownika
pa5tor
Sobiepan
Posty: 459
Rejestracja: 2011-02-01, 11:25
Lokalizacja: Allenstein

KF Radziwiłłów z CiU a Abominacja

Postautor: pa5tor » 2013-08-25, 18:46

używając wpływu bojowego z KF Radziwiłłów z nowego sezonu wystawiam charakternika; czy z Abominacji mogę dobrać kreskę za wystawienie charakternika?
Myślę, że tak, ale wolę się upewnić ;-)

Awatar użytkownika
Sebastian
Charakternik
Posty: 882
Rejestracja: 2011-01-26, 18:45
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków

Re: KF Radziwiłłów z CiU a Abominacja

Postautor: Sebastian » 2013-08-25, 19:33

Nie,bo nie przechodzi przez stos.Podobnie było przy Pospolitym ruszenie gdzie postać którą wystawiałeś przy pomocy tej karty nie przynosiły kresek.Chyba że coś się zmieniło.
-No i kto naszym królem zostanie ?
Znowu anarchia ? Znowu wojny ?

Awatar użytkownika
pa5tor
Sobiepan
Posty: 459
Rejestracja: 2011-02-01, 11:25
Lokalizacja: Allenstein

Re: KF Radziwiłłów z CiU a Abominacja

Postautor: pa5tor » 2013-08-25, 19:37

a myślałem, że będzie tu tak jak na zasadzie powrotu z nieobecności...a już miałem nadzieję, że będzie fajnie :evil:

Kyoshiro
Sobiepan
Posty: 467
Rejestracja: 2012-03-27, 16:47

Re: KF Radziwiłłów z CiU a Abominacja

Postautor: Kyoshiro » 2013-08-25, 19:45

Moim zdaniem przyniesie z Abominacji kreskę. Wystawienie jest wystawieniem i na ów wystawienie przysługuje ci replika. Fakt, że nie dobierzesz kreski za wystawienie postaci nie oznacza, że nie możesz dobrać kreski z repliki.
Analogicznie postać z sojuszu wystawiona z Pospolitego przynosiła kreskę z Synów (chyba, że źle żem grał ;) ).

Awatar użytkownika
Kosak
Vetomaniak
Posty: 730
Rejestracja: 2012-06-06, 12:43
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Re: KF Radziwiłłów z CiU a Abominacja

Postautor: Kosak » 2013-08-25, 19:54

Też mi się wydaje, że przynosi. Jest to replika na wystawienie. Nie dostaje się tylko tych, które są wartością postaci. To tak samo nie powinny działać inne repliki odpalane przy wystawieniu postaci.

Awatar użytkownika
pa5tor
Sobiepan
Posty: 459
Rejestracja: 2011-02-01, 11:25
Lokalizacja: Allenstein

Re: KF Radziwiłłów z CiU a Abominacja

Postautor: pa5tor » 2013-08-25, 20:06

właśnie chciałem odnieść się do Synów i postaci z sojuszu...hmm ciekawe ;-)

Awatar użytkownika
Sebastian
Charakternik
Posty: 882
Rejestracja: 2011-01-26, 18:45
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków

Re: KF Radziwiłłów z CiU a Abominacja

Postautor: Sebastian » 2013-08-26, 11:45

Racja,racja nie doczytałem.Nie dobierasz bazowej cechy kreski,ale repliki zostają.
-No i kto naszym królem zostanie ?
Znowu anarchia ? Znowu wojny ?

Awatar użytkownika
pa5tor
Sobiepan
Posty: 459
Rejestracja: 2011-02-01, 11:25
Lokalizacja: Allenstein

Re: KF Radziwiłłów z CiU a Abominacja

Postautor: pa5tor » 2013-08-26, 12:09

ekstra...wychodzi na to, że mogę wystawić charakternika kosztem 1 dukata :-D

Goździk
Posty: 38
Rejestracja: 2013-06-01, 12:49

Re: KF Radziwiłłów z CiU a Abominacja

Postautor: Goździk » 2013-08-26, 12:54

Przy wpływie bojowym odrzucasz kreskę. Nic nowego nie zdobędziesz.

Awatar użytkownika
lordziknedzik
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 823
Rejestracja: 2011-08-11, 12:27

Re: KF Radziwiłłów z CiU a Abominacja

Postautor: lordziknedzik » 2013-08-26, 13:08

To jest tak:
Zagranie przechodzi przez stos.
Kwestia z pospolitym wyglądała tak:
zagrywamy pospolite, wybieramy postać, postać wchodzi do gry. Każdemu z graczy przysługuje jedna replika na całość czyli na dowolny etap tego zagrania. Ale tylko jedna.
veto jest repliką na zagranie karty, więc możemy ją zagrać tylko na moment zagrania pospolitego. Jeśli nie zanegujemy pospolitego, to wystawienie postaci z niego jest w skutku, to znaczy, że na skutek nie przysługuje nam możliwość zagrania repliki na karcie Veto, ponieważ karta ta (veto) jest zagrywana na moment zagrania karty a nie na rozpatrzenie jej skutku.

Jeśli zagranie pospolitego nie zostało zanegowane to każdy gracz ma replikę na wejście postaci do gry. czyli np. kobyłkę lub zamek w birżach.
Analogicznie: wystawiamy postać z wpływu radziów. Przeciwnik moze zanegować Pełnią (użycie zdolności aktywowanej). Jeśli tego nie zrobi, to na wejście postaci do gry nie może już zagrać np. świętokradztwa.
Za to graczowi posiadającemu głos (czyli temu, który wystawia postać) przysługuje replika na wejście postaci do gry. Jeśli wystawia charakternika może w takim wypadku użyć repliki Abominacji i dobrać kreskę.
Czy wszystko wytłumaczyłem zrozumiale? :)
Jestem oazą spokoju

Awatar użytkownika
pa5tor
Sobiepan
Posty: 459
Rejestracja: 2011-02-01, 11:25
Lokalizacja: Allenstein

Re: KF Radziwiłłów z CiU a Abominacja

Postautor: pa5tor » 2013-08-26, 13:37

i o to chodziło...jasne, przejrzyste i zrozumiałe :-D i do tego wyjaśnione, przez członka VDT ;-) i tak jak w podpisie: "Lordzik na prezydenta" :mrgreen: hehe

Awatar użytkownika
pa5tor
Sobiepan
Posty: 459
Rejestracja: 2011-02-01, 11:25
Lokalizacja: Allenstein

Re: KF Radziwiłłów z CiU a Abominacja

Postautor: pa5tor » 2013-08-26, 13:39

Goździk pisze:Przy wpływie bojowym odrzucasz kreskę. Nic nowego nie zdobędziesz.


odrzucam kreskę i z Abominacji ją odzyskuję...czyli wejście charakternika do gry kosztuje mnie jedynie 1 dukat :-)

Awatar użytkownika
veyDer
Członek Rady Sędziowskiej
Posty: 925
Rejestracja: 2013-03-25, 15:38

Re: KF Radziwiłłów z CiU a Abominacja

Postautor: veyDer » 2013-08-26, 13:57

lordziknedzik pisze:To jest tak:
Zagranie przechodzi przez stos.
Kwestia z pospolitym wyglądała tak:
zagrywamy pospolite, wybieramy postać, postać wchodzi do gry. Każdemu z graczy przysługuje jedna replika na całość czyli na dowolny etap tego zagrania. Ale tylko jedna.
veto jest repliką na zagranie karty, więc możemy ją zagrać tylko na moment zagrania pospolitego. Jeśli nie zanegujemy pospolitego, to wystawienie postaci z niego jest w skutku, to znaczy, że na skutek nie przysługuje nam możliwość zagrania repliki na karcie Veto, ponieważ karta ta (veto) jest zagrywana na moment zagrania karty a nie na rozpatrzenie jej skutku.

Jeśli zagranie pospolitego nie zostało zanegowane to każdy gracz ma replikę na wejście postaci do gry. czyli np. kobyłkę lub zamek w birżach.
Analogicznie: wystawiamy postać z wpływu radziów. Przeciwnik moze zanegować Pełnią (użycie zdolności aktywowanej). Jeśli tego nie zrobi, to na wejście postaci do gry nie może już zagrać np. świętokradztwa.
Za to graczowi posiadającemu głos (czyli temu, który wystawia postać) przysługuje replika na wejście postaci do gry. Jeśli wystawia charakternika może w takim wypadku użyć repliki Abominacji i dobrać kreskę.
Czy wszystko wytłumaczyłem zrozumiale? :)


To ja się przyczepię/upewnię - przeciwnikowi nie przysługuje replika na wejście postaci do gry?
Odpowiedź na 99% pytań o zasady: "Czytałeś AH/PC"? :-P

Goździk
Posty: 38
Rejestracja: 2013-06-01, 12:49

Re: KF Radziwiłłów z CiU a Abominacja

Postautor: Goździk » 2013-08-26, 15:20

Przysługuje, ale po replice zagrywającego kartę (lub jej braku jeśli nie ma na to możliwości).

goral301
Posty: 27
Rejestracja: 2007-06-30, 20:13
Lokalizacja: Tczew
Kontaktowanie:

Re: KF Radziwiłłów z CiU a Abominacja

Postautor: goral301 » 2013-08-27, 16:16

To mogę zreplikować takie wystawienie postaci retortą? Podnosi się lafę, a wydaje się, że gracz nie płaci w ogóle lafy tej postaci.


Wróć do „Różne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości