Z impetem

Awatar użytkownika
robson
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 522
Rejestracja: 2014-12-15, 11:48
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontaktowanie:

Z impetem

Postautor: robson » 2015-09-08, 12:17

karta
Czy drugą replikę można zagrać, jeśli sztych jest podłączony pod wyzywającą postać? Wydaję mi się, że nie, ale jeśli się mylę, to pozbawiam się wielu okazji do usieczenia przeciwnika, więc wolę się spytać.
Znasz-li gdzie Jeziorna?

Awatar użytkownika
Jan Onufry
Członek Rady Sędziowskiej
Posty: 1993
Rejestracja: 2011-08-21, 08:59

Re: Z impetem

Postautor: Jan Onufry » 2015-09-08, 14:39

Została przyjęta interpretacja, że jeżeli sztych posiada dodatkowe zdolności, nie będące Replikami w pojedynku, to mogą być one wykorzystywane tylko i wyłącznie jeżeli taki sztych jest zagrywany z dworu. Spod postaci sztych może być wykorzystany tylko podczas pojedynku (i agitacji oczywiście) w zakresie określonym przez jego zdolność (zdolności) zaczynające się od "R w pojedynku (lub potyczce) ..."
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

JUŻ WSZYSTKO MAM, CÓŻ WIĘCEJ MÓGŁBYM CHCIEĆ?


Wróć do „Sztychy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość