Strona 1 z 1

zasłona karwaszem

: 2015-07-03, 12:33
autor: okon
Obrazek


czy moge prosić o oficjalną wykładnię tej karty ???


Ja na turnieju jej działanie zinterpretowałem tak

jeżeli jest zagrywana na postać której wyjściowa cecha szabli została zmieniona ( za pomoca karty sztychu , moderunku , lub znacznika szabli ) i nie przekroczyła 5 to zasłona karwaszem daje +5 . jesli postać ma nie zmienioną szablę daje + 3

Re: zasłona karwaszem

: 2015-07-03, 14:06
autor: korek
Nie wiem jaka jest "oficjalna wykładnia tej karty" ale wydaje mi się że dobrze zinterpretowałeś jej zasadę, jednak w Veto zasady nie zawsze idą w parze z logiką ;P więc lepiej niech się wypowie któryś z twórców...

Re: zasłona karwaszem

: 2015-07-03, 19:00
autor: Jan Onufry
"Zmodyfikowana" oznacza wartość bazową danej cechy plus wszelkie zmiany jakim uległa, czyli może dotyczyć również samej bazowej wartości cechy. W przypadku tej karty interpretacja jest jak najbardziej prawidłowa, jeżeli będzie zagrana na postać o czesze szabli 4 na którą nie zagrano żadnych innych modyfikatorów, to doda tej postaci +5, podobnie jeżeli zagrana zostanie na postać o czesze szabli 1 z trzema znacznikami szabli itp. itd. Co ważne, da te dodatkowe +2 do szabli postaci o czesze szabli 7 której, w wyniku działania innych kart lub zdolności, obniżono szablę do 5 lub poniżej (nie jestem pewien czy w obecnym sezonie są takie karty, ale we wcześniejszych na pewno były)

Re: zasłona karwaszem

: 2015-07-03, 19:57
autor: robson
Z tych niezabanowanych: Dobosz, Wrzosowisko, Łakomstwo, Okrucieństwo, Zły urok i jeszcze pewnie jakieś; ja mam w talii:
karta

Re: zasłona karwaszem

: 2015-07-03, 21:43
autor: okon
Czyli moja interpretacja była zła

Re: zasłona karwaszem

: 2015-07-11, 13:11
autor: okon
mam jeszcze jedną wątpliwość .

jeżeli zasłona karwaszem zostanie rzucona pierwsza na postać o szabli 4 a w nastepnej replice zagrany zostanie kolejny sztych to dostaniemy +5 czy tylko +3 ( z zasłony ) ? Czy kolejność ma znaczenie ?? Czy liczy sie to dopiero wszystko razem także zasłona działała by w pełni tylko jako pojedynczy sztych ?

Re: zasłona karwaszem

: 2015-07-11, 14:13
autor: robson
okon pisze:mam jeszcze jedną wątpliwość .

jeżeli zasłona karwaszem zostanie rzucona pierwsza na postać o szabli 4 a w nastepnej replice zagrany zostanie kolejny sztych to dostaniemy +5 czy tylko +3 ( z zasłony ) ? Czy kolejność ma znaczenie ?? Czy liczy sie to dopiero wszystko razem także zasłona działała by w pełni tylko jako pojedynczy sztych ?


Za drugim razem będzie +3: liczy się zmodyfikowana szabla (czyli: ze wszystkimi modyfikatorami, znacznikami +1, statycznymi zdolnościami kart typu Kresowa stanica albo Wola moja jest jak szabla, a także zagranymi wcześniej sztychami) w momencie zagrania sztychu.