Diabelskie chlaśnięcie ponownie

Keram
Weteran
Posty: 134
Rejestracja: 2013-08-28, 19:48

Diabelskie chlaśnięcie ponownie

Postautor: Keram » 2014-06-08, 20:38

Jakiś czas temu pytałem się o:

karta

ale nie doczekałem się odpowiedzi. Pozwoliłem sobie założyć nowy wątek i zapytać ponownie, gdyż pytanie trochę mnie już nurtuje. Otóż w AH znalazłem taki fragment:

101.11 Jeżeli tekst karty nie mówi inaczej to wszelkie manipulacje dworem, kredensem, lazaretem
czy żalnikiem co do zasady dotyczą naszego dworu, kredensu, lazaretu czy żalnika.


Czy to oznacza, że chlaśnięciem mogę usunąć kartę jedynie ze swojego lazaretu? Czy jednak dopuszczalne jest np. usunięcie upiora z lazaretu przeciwnika? A jeśli tak, to jak to ma się do powyższej zasady z AH?

Awatar użytkownika
Jan Onufry
Członek Rady Sędziowskiej
Posty: 1993
Rejestracja: 2011-08-21, 08:59

Re: Diabelskie chlaśnięcie ponownie

Postautor: Jan Onufry » 2014-06-08, 23:06

RS podjęła decyzję o ogłoszeniu erraty do tej karty, mam nadzieję, że na dniach będzie oficjalny anons, która będzie pozwalała usuwać karty zarówno z własnego lazaretu jak i lazaretu przeciwnika.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

JUŻ WSZYSTKO MAM, CÓŻ WIĘCEJ MÓGŁBYM CHCIEĆ?

Keram
Weteran
Posty: 134
Rejestracja: 2013-08-28, 19:48

Re: Diabelskie chlaśnięcie ponownie

Postautor: Keram » 2014-06-09, 07:35

Dziękuję, za informację :-D


Wróć do „Sztychy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość