Strona 1 z 1

Cięcie przez pierś

: 2013-09-30, 18:04
autor: Wlodzimiesz
Obrazek

Czy mogę użyć zdolności z lazaretu w tym samym pojedynku, w którym użyłem sztychu normalnie?

Re: Cięcie przez pierś

: 2013-10-01, 09:36
autor: lordziknedzik
tak. Karta po zagraniu od razu spada do lazaretu.

Re: Cięcie przez pierś

: 2014-01-21, 09:40
autor: plusman
czyli do pierwszego pojedynku zagranie tego sztychu daje aż 5 szabli?

Re: Cięcie przez pierś

: 2014-01-21, 12:00
autor: Hrabia
W skrócie. :)

Niekoniecznie do pierwszego - zawsze gdy jest w lazarecie może Ci dodać +1 do szabli. (mogłeś odrzucić sztych przy agitacji albo Wyznałeś winy przeciwnikowi, itp)

Trzeba też pamiętać, że to są dwie różne repliki, więc jak ktoś Ci skontruje pierwszą to jeszcze masz drugą.

Re: Cięcie przez pierś

: 2014-02-25, 15:03
autor: furion
lordziknedzik pisze:tak. Karta po zagraniu od razu spada do lazaretu.


zaraz do lazaretu, a nie wisi na stosie ? A co jak zostanie skontrowana - czyli nie wejdzie do gry tak samo jak wyżej spada?

Re: Cięcie przez pierś

: 2014-02-25, 22:16
autor: Hrabia
Jak zagrasz sztych i nie zostanie skontrowany (ani zVetowany, itp.) to stosujesz jego zasadę po czym od razu trafia do lazaretu i przechodzisz do kolejnej repliki. Sztych nie zostaje na stole do końca pojedynku.