szybkie pytanko - Nie czyń drugiemu...

Awatar użytkownika
kotlisowczyk
Bohater
Posty: 69
Rejestracja: 2012-05-15, 12:34
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

szybkie pytanko - Nie czyń drugiemu...

Postautor: kotlisowczyk » 2013-02-15, 19:00

Chciałbym rozwiać wszelkie wątpliwości , ponieważ mój przeciwnik nie wierzy...


Podłączony sztych (Nie czyń drugiemu...) do postaci w odpowiedzi na Swawolną, WP Radków czy inny discard użyć można czy też można użyć go jedynie zagrywając z ręki?

Awatar użytkownika
Greg
Sobiepan
Posty: 491
Rejestracja: 2010-11-12, 20:13
Lokalizacja: Katowice, ŚKF

Re: szybkie pytanko - Nie czyń drugiemu...

Postautor: Greg » 2013-02-15, 19:07

Zawsze zagrywałem go też z pod postaci, również na IMP
--
Jerzy Nowak
Członek Rady Sędziowskiej i szef Centrum sędziowskiego.

Awatar użytkownika
kotlisowczyk
Bohater
Posty: 69
Rejestracja: 2012-05-15, 12:34
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: szybkie pytanko - Nie czyń drugiemu...

Postautor: kotlisowczyk » 2013-02-15, 19:10

Dzięki Greg tak też i ja grałem, ale chciałem rozwiać wątpliwości przeciwnika, który powiadał że w Krakowie(?!) inaczej to interpretują.

Awatar użytkownika
kotlisowczyk
Bohater
Posty: 69
Rejestracja: 2012-05-15, 12:34
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: szybkie pytanko - Nie czyń drugiemu...

Postautor: kotlisowczyk » 2013-02-15, 19:18

Małe sprostowanie na prośbę mojego zacnego przeciwnika - nie interpretują w ten sposób w Krakowie (co szczerze mówiąc miałem za pewnik) a jeno ktoś z krakowskiej sceny Veto w ten sposób użycie rzeczonego sztychu niefortunnie tłumaczył.
Pardon

Awatar użytkownika
lordziknedzik
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 823
Rejestracja: 2011-08-11, 12:27

Re: szybkie pytanko - Nie czyń drugiemu...

Postautor: lordziknedzik » 2013-02-15, 19:29

Zdecydowanie możesz zagrać sztych spod postaci.
Dotyczy to tylko dwóch sztychów w grze - nie czyn drugiemu i panie tak się nie godzi, które nie są efektami i mają zdolność poza pojedynkiem.

Sztych spod postaci zagrywał np. Skaven grając przeciwko mnie na DMP, Krzysztof grając przeciwko mnie na PMP w parze z Krisem.
Na 100% to tak działa.
Jestem oazą spokoju

Moczan
Weteran
Posty: 244
Rejestracja: 2012-08-01, 13:54

Re: szybkie pytanko - Nie czyń drugiemu...

Postautor: Moczan » 2013-02-15, 21:42

A dlaczego Ja za panem bratem już nie możemy w taki sposób zagrać?

Awatar użytkownika
Esse
Honorowy Marszałek Veto
Posty: 2697
Rejestracja: 2010-05-12, 22:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: szybkie pytanko - Nie czyń drugiemu...

Postautor: Esse » 2013-02-15, 23:05

Moczan pisze:A dlaczego Ja za panem bratem już nie możemy w taki sposób zagrać?

po prostu lordzik zapomniał o tej karcie ;)

Moczan
Weteran
Posty: 244
Rejestracja: 2012-08-01, 13:54

Re: szybkie pytanko - Nie czyń drugiemu...

Postautor: Moczan » 2013-02-15, 23:11

OK, już myślałem, że jest jakaś zasada na którą nie zwróciłem uwagi, a eliminuje tą kartę z takiego użycia ;-)

Awatar użytkownika
lordziknedzik
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 823
Rejestracja: 2011-08-11, 12:27

Re: szybkie pytanko - Nie czyń drugiemu...

Postautor: lordziknedzik » 2013-02-16, 00:34

Ja za panem bratem, jako karta używana w absolutnie każdym decku wyleciała mi z głowy
Jestem oazą spokoju


Wróć do „Sztychy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość