Sztychy

schalonny
Weteran
Posty: 152
Rejestracja: 2015-11-16, 22:16

Re: Sztychy

Postautor: schalonny » 2016-07-31, 21:19

To można zagrać sztych na postać przeciwnika?
R w pojedynku -> szabla wybranej postaci +26

Awatar użytkownika
bialy
Sławny
Posty: 1339
Rejestracja: 2010-02-23, 18:25
Lokalizacja: Wolne Miasto
Kontaktowanie:

Re: Sztychy

Postautor: bialy » 2016-08-01, 06:26

Podobno tak ;)
Czytaj forum. Za 5 minut może go nie być.

schalonny
Weteran
Posty: 152
Rejestracja: 2015-11-16, 22:16

Re: Sztychy

Postautor: schalonny » 2016-08-01, 23:36

A jest sztych który np za zaznaczenie kompana coś daje, albo za odrzucenie kompana... Czyli można takie psikusy zwykłą Peką robić przeciwnikowi?!
R w pojedynku -> szabla wybranej postaci +26

Awatar użytkownika
veyDer
Członek Rady Sędziowskiej
Posty: 925
Rejestracja: 2013-03-25, 15:38

Re: Sztychy

Postautor: veyDer » 2016-08-02, 08:07

AH 119.2.c pisze:Jeżeli zapłacenie kosztu wymaga jakiegokolwiek wykorzystania danej karty, to gracz może go zapłacić tylko pod warunkiem że jest kontrolerem tejże karty lub posiada możliwość wpływania na stan tej karty wystarczającą do opłacenia kosztu.


Czyli jasne, możesz zagrać sztych na przeciwnika, ale zaznaczyć albo odrzucić karty możesz w ramach kosztu tylko swoje.
Odpowiedź na 99% pytań o zasady: "Czytałeś AH/PC"? :-P


Wróć do „Sztychy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość