Tymofiej Mozyra. Tymoszka. (PI)

schalonny
Weteran
Posty: 152
Rejestracja: 2015-11-16, 22:16

Tymofiej Mozyra. Tymoszka. (PI)

Postautor: schalonny » 2017-03-23, 13:02

Gwoli uściślenia. W związku z tym, że
117.3.d Jeżeli wejście karty do gry nastąpiło wskutek zagrania tej karty z dworu na stosie pojawia się skutek wyzwolony polegający na dobraniu odpowiedniej liczby kresek.

Tymofiej ze swoją zdolnością:
Dopóki nie jest zaznaczony, twoi Kompanioni przynoszą 1 K więcej przy wystawieniu.

Działa też sam na siebie (chyba, że Janusz każe mu wejść zaznaczony)?

Czy też w związku z:
116.1.b.1 (etap wystawienia karty)
W etapie tym określany jest dokładny koszt zagrania karty, w szczególności wszelkie modyfikacje Lafy zagrywanej karty, np. repliki podnoszące lub obni- żające lafę karty oraz określana jest wartość cechy Kreska wystawianej karty, w szczególności zaś modyfikacje tej cechy, np. repliki podnoszące ją lub obnizajace

Nie widzi samego siebie, bo tam ustalamy wartość kreski?
A może widzi, bo w momencie wystawiania nie jest zaznaczony (bo go nie ma na stole, więc nie ma takiego stanu)?
R w pojedynku -> szabla wybranej postaci +26

Awatar użytkownika
Valathorn
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 449
Rejestracja: 2016-03-21, 21:39
Lokalizacja: Kraków

Re: Tymofiej Mozyra. Tymoszka. (PI)

Postautor: Valathorn » 2017-03-23, 13:19

musi być w grze, żeby jego zdolność działała.
116.1.b.1 (etap wystawienia karty) - tu określamy kreski, więc skoro jeszcze go nie ma w grze, to jego własna zdolność nie działa.


Wróć do „Postaci”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość