Reczpospolita wyzwolona i Facecjonista.

Awatar użytkownika
Totai_Cv7
Weteran
Posty: 159
Rejestracja: 2010-01-22, 23:04
Lokalizacja: Wrocław

Reczpospolita wyzwolona i Facecjonista.

Postautor: Totai_Cv7 » 2013-08-27, 14:29

Witam

Gram na strategii
Rzeczpospolita wyzwolona.
Obrazek

Chciałbym włożyć do kredensu sztych:
Tratowanie (lub jakikolwiek inny dzielony z efektem).
Obrazek
Niestety nie ma jego wersji bez splitu.

Czy mogę włożyć kartę(ten kartonik) Tratowanie do kredensu i na niej grać, (wirtualnie zakładając, że efekt Wylizał się nie istnieje w moim kredensie i na kartoniku oraz, że zamiast splitu mam w kredensie tylko kartonik z Tratowaniem)?

Oraz czy mogę włożyć do kredensu kartoniki ze splitami gdzie tylko jedna karta z sezonu jest legalna. To znaczy czy w tym sezonie mogę grać na przykład na:
Obrazek
i założyć wirtualnie, że to czyste bujdy?


Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 2013-08-27, 14:33 przez Totai_Cv7, łącznie zmieniany 2 razy.

VELSHAROON
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 1277
Rejestracja: 2011-11-13, 19:26
Lokalizacja: Skrudki ;P

Re: Reczpospolita wyzwolona.

Postautor: VELSHAROON » 2013-08-27, 14:31

To jest bardzo dobre pytanie które interesuje i mnie niezmiernie...
From Darkness I Rise...

Awatar użytkownika
Totai_Cv7
Weteran
Posty: 159
Rejestracja: 2010-01-22, 23:04
Lokalizacja: Wrocław

Re: Reczpospolita wyzwolona i Facecjonista.

Postautor: Totai_Cv7 » 2013-08-27, 14:44

W sumie chciałem zadać to pytanie w dziale z oficjalną wykładnia zasad gry, by uzyskać oficjalna odpowiedź. Bardzo bym prosił moderatora o przeniesienie.

Awatar użytkownika
Greg
Sobiepan
Posty: 491
Rejestracja: 2010-11-12, 20:13
Lokalizacja: Katowice, ŚKF

Re: Reczpospolita wyzwolona i Facecjonista.

Postautor: Greg » 2013-08-27, 14:59

Kod: Zaznacz cały

AH 702.2
Karta łączona nie znajdująca się na polu gry lub stosie jest traktowana, jakby posiadała
obie nazwy. Karta łączona znajdująca się na polu gry lub na stosie jest traktowana, jakby
posiadała tylko jedną nazwę – tę, którą wybrał gracz zagrywający ją.


Tak więc splity efekt/sztych są nielegalne w kredensie przy użyciu ww strategi
--
Jerzy Nowak
Członek Rady Sędziowskiej i szef Centrum sędziowskiego.

Awatar użytkownika
Totai_Cv7
Weteran
Posty: 159
Rejestracja: 2010-01-22, 23:04
Lokalizacja: Wrocław

Re: Reczpospolita wyzwolona i Facecjonista.

Postautor: Totai_Cv7 » 2013-08-27, 15:09

Czyli tak samo jest ze splitem w którym jedna karta jest nielegalna.
Właśnie zorientowałem się, że nie mam bujd ;(

Awatar użytkownika
Owczy
Legenda
Posty: 1651
Rejestracja: 2011-01-13, 14:11
Lokalizacja: Gliwice

Re: Reczpospolita wyzwolona i Facecjonista.

Postautor: Owczy » 2013-08-27, 15:53

Witaj w klubie ja rozdałem nowym graczom bujdy, żeby mieli, a potem sam musiałem kombinować żeby mieć chociaż jeden komplet :P
Zawołaj broniąc swej krwawicy:
"Bujać - to my, panowie szlachta!"


Wróć do „Pytania różne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość