trwały Non Possumus

konzeb30
Vetomaniak
Posty: 555
Rejestracja: 2010-12-14, 21:02

trwały Non Possumus

Postautor: konzeb30 » 2012-08-18, 16:39

Czy jak dołącze do karty Non possumus karte W pół do wieczności to czy spadnie ona na koniec rundy.
Pytam się bo w AH jest napisane:
700.1.ss Trwały. Karta posiadająca słowo kluczowe Trwały nie może zostać
odrzucona ani usunięta z gry w wyniku działania innych kart lub zdolności.

http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/uploads/ ... umus_5.png

http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/2127
Skoro efektu trwałego nie można odrzucić na skutek działania zdolności. To czy zdolność Non possumusa też się do tego wlicza (to że trzeba go odrzucić na koniec rundy), czy może autorowi wpisu o słowie kluczwym trwały chodziło o inne zdolności.
"Alien NIC SIĘ NIE STAŁO, NIC SIĘ NIEEEEE STAAAAAAAAAAAAAAAŁO, ALIEN NIC SIĘ NIE STAŁO!!!!"
Lordziknedzik

Awatar użytkownika
Skaven
Posty: 1210
Rejestracja: 2011-05-24, 16:08
Lokalizacja: Kraków

Re: trwały Non Possumus

Postautor: Skaven » 2012-08-23, 11:34

Tak, z końcem rundy ta karta zostanie odrzucona bo SK trwały mówiąc prosto mówi o tym że inne karty i zdolności nie mogą spowodować odrzucenia danej karty.
Jak to najłatwiej zapamiętać? Jeżeli karty ze SK trwały nie można by odrzucić w ramach działania własnej zasady to LV sisto po dołączeniu do KF stawało by się bezużyteczne.
-----
gg: 10326982 (nie pomagam składać talii, nie odpowiadam na pytania o zasady, bo od tego jest forum)
-"Tak Saven, wiem że homini i nagły to Twoja zasługa, ale chwały za to nie oddam" -Ksch


Wróć do „Startery”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość