Jerzy Lubomirski

Awatar użytkownika
thael
Sławny
Posty: 1056
Rejestracja: 2009-08-24, 12:58
Kontaktowanie:

Jerzy Lubomirski

Postautor: thael » 2012-03-26, 21:23

nigdzie nie znalazłem (ale może źle szukałem), że abym mógł postacią wyzwać, zaagitować, zrobić cokolwiek innego, to muszę byc odznaczony, czy to oznacza, że w wypadku kart które zdejmują tę część kosztu mogę to zrobić pomimo zaznaczenia?

przykłady można mnożyć:
1 znacznik na zaznaczonym Lubomirskim, czy może wyzwać postać na polu elekcyjnym opa/zaagitować/itp?
czy skrzetuski może w swoim pierwszym czynie zaagitować nawet jeśli op go zaznaczył?

Obrazek
Obrazek
In te, Dómine, sperávi:
non confúndar in ætérnum.

Awatar użytkownika
Ksch
Legenda
Posty: 9633
Rejestracja: 2007-02-26, 00:11
Lokalizacja: Cracóv
Kontaktowanie:

Re: Jerzy Lubomirski

Postautor: Ksch » 2012-03-27, 08:28

Owszem. Sprawę podniosę na Radzie - być może wymaga zmiany w zasadach, a być może nie. Dzięki za czujność.

Awatar użytkownika
Hrabia
Sławny
Posty: 1342
Rejestracja: 2010-02-27, 09:44
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Jerzy Lubomirski

Postautor: Hrabia » 2012-04-18, 13:41

Dokładnie tak. Zaznaczenie postaci jest częścią kosztu wyzwania, agitacji, niektórych zdolności, itp. Te karty omijają tę częśc kosztu, więc mogą wykonać jedną z wymienionych akcji będąc zaznaczone.
http://www.bachanalia.zgora.pl


Wróć do „Startery”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość