Studnia

Haka
Weteran
Posty: 200
Rejestracja: 2011-06-07, 20:44

Studnia

Postautor: Haka » 2012-12-17, 17:30

Witam,

Na stole mam jedną studnię, korzystam z jej zdolności. Dlaczego dobieram dwa dukaty a nie jeden?? W koszcie karta się odrzuca, a dopiero później jest resolve i działa skutek, więc już jej nie będzie na stole. Dlaczego dalej się liczy jakby była na stole i miałbym dobrać dwa dukaty zamiast jednego?

http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/2523
Przeciwko sobie budujemy nasze talie,
przeciwko sobie ustawiamy cały świat.
Nikt nie potrafi nam niczego uzasadnić.
Nikt nie wie kto jest tutaj wrogiem, a który to Twój brat,
a Ty nie możesz sie pomylić.

Awatar użytkownika
sqva
Legenda
Posty: 3138
Rejestracja: 2009-06-04, 15:26
Kontaktowanie:

Re: Studnia

Postautor: sqva » 2012-12-17, 17:32

Haka pisze:Witam,

Na stole mam jedną studnię, korzystam z jej zdolności. Dlaczego dobieram dwa dukaty a nie jeden?? W koszcie karta się odrzuca, a dopiero później jest resolve i działa skutek, więc już jej nie będzie na stole. Dlaczego dalej się liczy jakby była na stole i miałbym dobrać dwa dukaty zamiast jednego?

http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/2523

Kod: Zaznacz cały

Erraty, FAQ i uściślenia:
2012-11-14 23:01:26
Uściślenie: Kiedy karta jest odrzucana w drobiazgu to przy rozpatrzeniu jej skutku jej samej w grze już nie ma, zatem sama za siebie nie dodaje dodatkowych dukatów.
https://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQ

Haka
Weteran
Posty: 200
Rejestracja: 2011-06-07, 20:44

Re: Studnia

Postautor: Haka » 2012-12-17, 17:37

Sqva ja to wiem, tylko powiedz mi dlaczego tak sędziowano na IMP, sędzia główny tak samo zasędziował bo było odwołanie do niego. Mój przeciwnik dobrał dwa dukaty odrzucając jedną studnię, a sędziowie powiedzieli, że tak ma być. Zdecydujcie się chłopaki:D
Przeciwko sobie budujemy nasze talie,
przeciwko sobie ustawiamy cały świat.
Nikt nie potrafi nam niczego uzasadnić.
Nikt nie wie kto jest tutaj wrogiem, a który to Twój brat,
a Ty nie możesz sie pomylić.

VELSHAROON
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 1277
Rejestracja: 2011-11-13, 19:26
Lokalizacja: Skrudki ;P

Re: Studnia

Postautor: VELSHAROON » 2012-12-17, 18:03

Ja miałem to samo. Pytałem Krisa bodajże o to. Też sędziowali, że dwa, chociaż poprzednio jak ich widziałem sędziowali, że jeden :-P
From Darkness I Rise...

Awatar użytkownika
sqva
Legenda
Posty: 3138
Rejestracja: 2009-06-04, 15:26
Kontaktowanie:

Re: Studnia

Postautor: sqva » 2012-12-17, 18:53

Rozmawialem z Ksch i mówił mi, że nie sędziował takiej sytuacji.
Musiało zajść nieporozumienie, za które przepraszam w imieniu grona sędziowskiego.
https://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQ

Haka
Weteran
Posty: 200
Rejestracja: 2011-06-07, 20:44

Re: Studnia

Postautor: Haka » 2012-12-17, 20:37

Kiedyś wnukom bede opowiadał, że przez to obessałem w topie:D
Przeciwko sobie budujemy nasze talie,
przeciwko sobie ustawiamy cały świat.
Nikt nie potrafi nam niczego uzasadnić.
Nikt nie wie kto jest tutaj wrogiem, a który to Twój brat,
a Ty nie możesz sie pomylić.

Awatar użytkownika
Ksch
Legenda
Posty: 9633
Rejestracja: 2007-02-26, 00:11
Lokalizacja: Cracóv
Kontaktowanie:

Re: Studnia

Postautor: Ksch » 2012-12-17, 21:52

Panowie na 99,999999999999999999% nie sędziowałem w ten sposób. Sam walczyłem o taką interpretację studni.

VELSHAROON
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 1277
Rejestracja: 2011-11-13, 19:26
Lokalizacja: Skrudki ;P

Re: Studnia

Postautor: VELSHAROON » 2012-12-17, 22:01

Ja przepraszam, napisałem, że bodajże... Nie pamiętam teraz, który to był, ale taki werdykt padł. (może to Kuchar... tak, zwalę to na Kuchara...) to nie jest dobre, jak tak często zmieniacie zdanie... :-P
From Darkness I Rise...

eckhart
Weteran
Posty: 238
Rejestracja: 2010-10-25, 19:53

Re: Studnia

Postautor: eckhart » 2012-12-17, 22:05

Ksch pisze:Panowie na 99,999999999999999999% nie sędziowałem w ten sposób. Sam walczyłem o taką interpretację studni.


Ktoś może jednak sędziował. Mi przeciwnik na IMP powiedział, że już kilkukrotnie musiał wzywać sędziego aby wyjaśnić, że jednak odrzucona się liczy i dostaje 2 dukaty. Może mnie "wałował", a może nie.

Cysorz

Re: Studnia

Postautor: Cysorz » 2012-12-17, 22:16

To ja grałem z Velsharoonem, gdy padła ta interpretacja. Ksch siedział obok nas na końcu, ale zasędziował tak chyb Net. Interpretacja, wg której odrzucana studnia się nie wlicza jest logiczny. Ale w takim razie skąd zapis, który sugeruje coś innego?

Awatar użytkownika
Ksch
Legenda
Posty: 9633
Rejestracja: 2007-02-26, 00:11
Lokalizacja: Cracóv
Kontaktowanie:

Re: Studnia

Postautor: Ksch » 2012-12-17, 22:50

Moim zdaniem nie ma ona podstaw w dokumentacji. Koszt zostaje poniesiony, zanim zostanie wywarty tej karty skutek.

Awatar użytkownika
Kuchar
Vetomaniak
Posty: 608
Rejestracja: 2011-10-20, 10:35
Lokalizacja: Poznan/Warszawa

Re: Studnia

Postautor: Kuchar » 2012-12-18, 00:07

... Powiem tak sędziowałem że 1 dukat bodajrze w grze Greg - Bezimienny po czym przy innej gre Skaven mi mówi że źle za sędziowałem dlatego później sędziowałem że dwa dukaty - dlatego teraz przepraszam wszystkich w swoim imieniu że tego nie sprawdziłem itd. Mea Culpa - BTW. Velsharoon nie zwalaj że ja bo to nie ładnie wygląda ;) tylko powiedz że ja a jak nie jesteś pewien to nie pisz konkretnie.

VELSHAROON
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 1277
Rejestracja: 2011-11-13, 19:26
Lokalizacja: Skrudki ;P

Re: Studnia

Postautor: VELSHAROON » 2012-12-18, 00:19

przepraszam... żart to był... ale faktycznie tak któryś zasędziował... ale który? - nichuchu nie pamiętam... :-P
From Darkness I Rise...

Awatar użytkownika
Kuchar
Vetomaniak
Posty: 608
Rejestracja: 2011-10-20, 10:35
Lokalizacja: Poznan/Warszawa

Re: Studnia

Postautor: Kuchar » 2012-12-18, 00:28

Przecież mówię że Ja :P i że przepraszam ale zasugerowałem się pytając Skavena

VELSHAROON
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 1277
Rejestracja: 2011-11-13, 19:26
Lokalizacja: Skrudki ;P

Re: Studnia

Postautor: VELSHAROON » 2012-12-18, 00:32

ale wiesz, ze jeden a dwa dukaty, to spora różnica, mogąca zmienić bieg całej gry? Czasami bierzcie pod uwagę opinie graczy, bo to co niekiedy ustalacie, ma tyle wspólnego z logiką co... W ogóle nic wspólnego nie ma... Ech sędziowie...
From Darkness I Rise...


Wróć do „W niewoli”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość