Znaleziono 1613 wyników

autor: Jan Onufry
2017-11-01, 20:23
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Repliki w fazie zakończenia
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1637

Re: Repliki w fazie zakończenia

Tych dwóch przedstawionych powyżej replik nie można użyć w tym samym momencie, ponieważ obie dotyczą ogólnie etapu zakończenia. Jeżeli jedna z nich zostanie użyta np w etapie początku fazy zakończenia, to druga, ze względu na identyczny zapis, również powinna być użyta w tym samym etapie, a to byłob...
autor: Jan Onufry
2017-09-26, 14:39
Forum: Moderunki
Temat: Kapelusz oficerski
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1456

Re: Kapelusz oficerski

TAK, dukat się należy Obie przedstawione karty negują skutek agitacji(czyli dobranie kresek) a nie samą agitację. Inaczej mówiąc postać agituje, ponosi tego koszt tyle że agitacja nie przynosi kresek. Ponieważ zdolność wyzwalana Kapelusza oficerskiego mówi o dobraniu dukata podczas agitacji a nie n...
autor: Jan Onufry
2017-07-12, 20:06
Forum: Efekty
Temat: Wybuch
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2067

Re: Wybuch

Nie co szersze jeżeli chodzi o ramy czasowe, bo jako rozpoczęcie pojedynku uznajemy już moment wyzwania na pojedynek, natomiast "w pojedynku" dotyczy działań mających miejsce już po przyjęciu wyzwania i wyborze moderunków.
autor: Jan Onufry
2017-06-18, 20:57
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Nominacje Marszałkowskie i sędziowskie
Odpowiedzi: 287
Odsłony: 28573

Re: Nominacje Marszałkowskie i sędziowskie

Z przyjemnością informuję, że do egzaminu na Pisarza ziemskiego podszedł RavenLord i zdał go pozytywnie z wynikiem 10/10.

GRATULUJĘ !!!
autor: Jan Onufry
2017-06-10, 21:54
Forum: Posesje
Temat: Sicz Zaporoska
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1749

Re: Sicz Zaporoska

http://veto.pl/uploads/karty/1d30933a-ca89-4bbb-92b5-699263b22c3e.png http://veto.pl/uploads/karty/1d1dfcf3-58fe-4fd6-af1e-ad4629499e06.png Tak, można użyć Repliki Dworku przy podłączaniu Siczy jako włości używając zdolności Siczy. Na zdolność Dworku w żaden sposób nie wpływa to w wyniku jakiej zdo...
autor: Jan Onufry
2017-06-06, 17:52
Forum: Efekty
Temat: Gdzie diabeł mówi dobranoc
Odpowiedzi: 36
Odsłony: 7234

Re: Gdzie diabeł mówi dobranoc

NIE Gdzie diabeł mówi dobranoc nie celuje w postacie, Zgodnie z AH: 114.2.a Na skutek jej zagrania ma być do tego obiektu dołączona. Gdzie diabeł mówi dobranoc celuje w kartę Elekta, natomiast samo podłączenie postaci jest skutkiem zdolności, jak podłączenie sztychów czy Włosci. Dodatkowo, Jurko Bo...
autor: Jan Onufry
2017-06-06, 08:22
Forum: Posesje
Temat: Sicz Zaporoska
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1749

Re: Sicz Zaporoska

Nie, bo zdolność uzależnia obniżenie lafy od posiadania któregoś ze słów kluczowych a nie od ich ilości. Postać ze SK Kozak i Pospolity będzie miała obniżoną lafę o -1 albo za Kozaka albo za Pospolitego bo jest każdym z nich. Żeby zdolność działała inaczej musiałaby mieć zapis: "Lafa twoich pos...
autor: Jan Onufry
2017-06-05, 09:19
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Mir
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1616

Re: Mir

Po pierwsze aby użyć zdolności, musi mieć ona przynajmniej jeden legalny cel, który należy wskazać przed użyciem zdolności. Po drugie zasada mówi, że koszt zdolności musi być poniesiony w całości a skutek w takim stopniu w jakim jest to możliwe. Z powyższego wynika: a) nie mam postaci, przeciwnik ma...
autor: Jan Onufry
2017-06-03, 20:15
Forum: Efekty
Temat: Sanna + efekty frakcyjne FP
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1392

Re: Sanna + efekty frakcyjne FP

1) Sanna TAK Sanna pozwala agitować z pola elekcyjnego tylko i wyłącznie postaciom ze słowem kluczowym Niewiasta, niezależnie od innych słów kluczowych. Oznacza to, że wspomniana Franziska von Trauttmansdorff może przy Sannie agitować. Natomiast Ochmistrzyni i Służka: http://veto.pl/uploads/karty/3a...
autor: Jan Onufry
2017-05-25, 10:06
Forum: Posesje
Temat: Kościół Mariacki vs System Fortyfikacyjny
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1028

Re: Kościół Mariacki vs System Fortyfikacyjny

Repliki na moment "kiedy wchodzi do gry" dotyczą chwili gdy za wystawienie karty został juz poniesiony koszt i nie została ona skutecznie zanegowana na wcześniejszych etapach. Zgodnie z AH: 117.3 Wejście karty do gry przebiega następująco: 117.3.a Karta staje się Elementem Stałym Stołu. 11...
autor: Jan Onufry
2017-05-13, 18:52
Forum: Efekty
Temat: Wybuch
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2067

Re: Wybuch

Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że to zależy kiedy zostanie ta replika użyta. Ponieważ jej tekst mówi:
RZ po rozpoczęciu pojedynku

to gracz może użyć w dowolnym momencie w trakcie trwania pojedynku, czyli od momentu gdy wyzwanie zostaje przyjęte do chili zakończenia lub przerwania pojedynku.
autor: Jan Onufry
2017-04-23, 11:34
Forum: Posesje
Temat: Szlak Wołoski a Szabla Węgierska - takie Peki
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 2607

Re: Szlak Wołoski a Szabla Węgierska - takie Peki

Swoją drogą Mari podniósł ciekawą kwestię, chociaż wynika z czasu kiedy Szable wyszły - zgodnie z tym zapisem Szabla wybiera gracza, który musi odrzucić kartę, co w rozumieniu obecnych zasad oznacza: niekoniecznie swoją ;) - więc jeżeli wybierze przeciwnika to ten z całą pewnością wybierze postać p...
autor: Jan Onufry
2017-04-23, 08:30
Forum: Posesje
Temat: Szlak Wołoski a Szabla Węgierska - takie Peki
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 2607

Re: Szlak Wołoski a Szabla Węgierska - takie Peki

Istotniejsze jest nie tyle kto odrzuca daną kartę, lecz kto dokonuje wyboru. Szabla węgierska każe odrzucić dowolną kartę z gry, nie precyzując jej typu ani innych szczegółów. Skutkiem jej zdolności nie jest więc odrzucenie Szlaku Wołoskiego, przed czym jest chroniony, ale zmuszenie przeciwnika do w...
autor: Jan Onufry
2017-04-22, 19:47
Forum: Mastery 2017
Temat: IMP 2017 w klasyku Relacja na żywo
Odpowiedzi: 59
Odsłony: 4154

Re: IMP 2017 w klasyku Relacja na żywo

A tymczasem po wystawieniu Piechoty węgierskiej przez shalonnego RavenLord poddaje grę i przegrywa mecz 1:2.

Ostateczne wyniki TOP4:

1. neishin
2. Asmodeus
3. shalonny
4. RavenLord

Gratuluję i dziękuję wszystkim przybyłym za miły i bardzo przyjemny turniej.
autor: Jan Onufry
2017-04-22, 19:44
Forum: Mastery 2017
Temat: IMP 2017 w klasyku Relacja na żywo
Odpowiedzi: 59
Odsłony: 4154

Re: IMP 2017 w klasyku Relacja na żywo

A w finale Szafot dostaje od Wiśni Sztuczkę i pojawia się kolejne Casus belli. Seloft agituje za 2 a u Radziów wchodzi Połubiński który dostaje Biesiad a. Muchowiecki agituje za dwie a Rozkaz zaznacza wszystkich Sławnych. Wchodzi zaznaczony Rochefor i Wetyn, który zaczyna się kręcić.Drzewo genealogi...

Wyszukiwanie zaawansowane